Portimao - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Gerrit Oostende - WaarBenJij.nu Portimao - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Gerrit Oostende - WaarBenJij.nu

Portimao

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

19 September 2013 | Portugal, Portimão

Na gisteren een rustdag,niet omdat we alleen via tender aan de wal kunnen kome, was in Groenland ook geen probleem. Bedacht achteraf, dat we best even alleen heen en weer hadden kunnen tenderen. Stad is voor ons na dertig jaar volstrekt onherkenbaar, Super Costa! Piens fysieke problemen lijken- dank zij zetpillen - opgelost. Hebben de dokter even bedankt. Weer leuke mensen aan tafel. Morgen Gibraltar met kleine excursie in de namiddag. Veel liefs .

• 20 September 2013 - 04:34

Corina:

Blij te horen dat Pien zich beter voelt. Meer liefs. xoxoxoxo

• 20 September 2013 - 21:43

Emmy:

Is raar als zo'n kust ineens veranderd is. Hebben we ook eenmaal met M&A gehad in Australië. Die wisten een prachtige camping ergens aan de kust. Daar waren ze een aantal jaren ervoor geweest en toen we er aankwamen was de camping helemaal ingebouwd en een vreselijk toeristisch oord geworden.
    Als je in de gelegenheid bent, kan je dan even naar Jan bellen.
    Liefs, Emmy