Dublin - Reisverslag uit Rathfarnham, Ierland van Gerrit Oostende - WaarBenJij.nu Dublin - Reisverslag uit Rathfarnham, Ierland van Gerrit Oostende - WaarBenJij.nu

Dublin

Door: koperwiek

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

20 Juli 2012 | Ierland, Rathfarnham

Vandaag Piens verjaardag aan het vieren. Gingen eerst naar St Patricks - beschermheilige van Ierland - Cathedral, daarna naar Dublin Castle. Na deze hoogtepunten was het tijd een enkele boodschap te doen en te lunchen: salade met glaasje wit. Met de shuttlebus terug aan boord en even rusten. Vanavond dineren in een van de special restaurants om te vieren. Dank voor de lieve wensen.
Er zat aan een andere tafel nog een jarige, die wel werd toegezongen. Pien is hem na het toetje gaan feliciteren en met hem op de foto gezet. Die staat nu in USA op een pc.
Vergat te melden dat we gisteren door de wijk zijn gereden waar de katholieken (christenen) verwoed vochten met de protestanten (christenen) met een lange muur tussen beide delen van de wijk.
De operator zal proberen een foto bij te voegen, die we maakten in een love-seat in de walled-garden op het eiland Skye. Die vind je onder Belfast.
Liefs ook van Pien.
Gerrit

• 20 Juli 2012 - 20:26

Ali:

Lieve allebei, Pien van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Wij hopen dat je een gezellige verjaardag en diner hebt. Wij zijn benieuwd naar de echte foto,s. Leuk dat deze mails ook aankomen. Welterusten en tot gauw ziens. Kus van ons beiden. Ali en Gep.

• 21 Juli 2012 - 08:49

Emmy:

Een love-seat en dat in Belfast.
    Ben benieuwd of jullie ook nog die indrukwekkende muurschilderingen in Belfast gezien hebben.