Falmouth - Reisverslag uit Falmouth, Verenigd Koninkrijk van Gerrit Oostende - WaarBenJij.nu Falmouth - Reisverslag uit Falmouth, Verenigd Koninkrijk van Gerrit Oostende - WaarBenJij.nu

Falmouth

Door: koperwiek

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

21 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, Falmouth

Kwamen een uur te laat aan de kade in F. Maakten excursie naar St Ives aan de andere zijde van Cornwall. Prima gids die heel veel wist te vertellen over het gebied en de inmiddels gesloten tin- en kopermijnen. St Ives is een kunstenaarsdorp. Het was er heel druk. Badplaats met prachtig strand, Zaterdag en vakantietijd.
Onze lunch duurde iets te lang, waardoor we voor de dependance van Tate-londen geen tijd hadden. Daar was overigens Alex Catz, waarvan we in Spanbroek veel hadden gezien. Gingen in plaats daarvan naar het atelier /woonhuis van Babara Hepworth met een prachtige beeldentuin. Via het golvende Cornwallland naar de boot terug Hebben goed uitzicht op de hele grote jachthaven. We zijn nu onderweg naar Cherbourg, d.w.z de klok weer een uur vooruit en betalen in Euroos. Hebben prachtig weer en genieten.
Liefs
Gerrit

• 22 Juli 2012 - 21:18

Emmy:

Ook wij hebben hier eindelijk mooi weer. Zonnecellen kunnen eindelijk aan het werk.
    Nog veel plezier.
    Emmy