THUIS - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Gerrit Oostende - WaarBenJij.nu THUIS - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Gerrit Oostende - WaarBenJij.nu

THUIS

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

25 Juli 2012 | Nederland, Enkhuizen

We zijn thuis!
Gisterenmorgen om 900 van boord. Naar de bagage. Snel gevonden en naar de bus.
Een halfuur later bij de aanloop van de chunnel. We hadden wat pech: kregen een trein toegewezen van 10.50. Dan starten alle procedures, waarbij van de buschauffeur nogal wat stuurmanskunst wordt vereist.
Heb nu alle tijd van de wereld, want ik hoef nu geen minuten te kopen zoals op Nautica ( 100 minuten 85 dollar voor een heel traag systeem).
Eenmaal op het vastland konden we tussen alle vrachtverkeer heel goed opschieten.
Lunch net voor Antwerpen en daarna door naar Breda. Waren daar om vier uur. Namen afscheid van lieve medereizigers en van de chauffeur, die gewisseld werd.
Om 1800 uur waren we in Amsterdam Sloterdijk, waar Jan al op ons stond te wachten. Kwart voor zeven Havikshoek waar we makke aten. Emmy bracht ons naar huis, waar we de koffers lieten voor wat ze waren. Moe en vroeg naar bed.
En nus dus uitpakken en er weer gewoon Koperwiek 57 van maken. Dank voor jullie reacties, liefs ook van Pien
Gerrit